Trafiaj dokładnie w cel
Trafiaj w cel
Reklamy Audience Share
Nowoczesny sposób na prowadzenie kampanii reklamowych. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w Polsce i za granicą zbudowaliśmy potężną grupę odbiorców, którzy są skłonni kupić Twój produkt.
Dlaczego masz konkurować z innymi? Zacznij z nimi współpracować - osiągając najlepsze efekty.
Wyobraź sobie naprawdę ogromny tort - to rynek e-commerce. Wycięliśmy z niego kawałek i trzymamy go na talerzu w rękach. A teraz zobacz jak resztę tortu rozdziobują ptaki między sobą.
Wiesz do czego zmierzamy?
1. Jak to działa?
Jeśli zdecydujesz się na współpracę z nami, uruchomimy reklamy na naszej liście odbiorców. Są to osoby, które zbieraliśmy przez lata na różnych rynkach i w różnych branżach.
2. Skąd pewność, że odbiorcy kupią mój produkt?
Pewność jest bardzo duża. Sporo zależy od asortymentu i sklepu, jednak posiadamy grupy odbiorców z branży: fashion, elektroniki użytkowej, kosmetyków, branży budowlanej. Docieramy też do podmiotów publicznych. W ramach współpracy stworzymy listę kilku tysięcy osób, które kupiły produkt podobny do Twojego a następnie utworzymy dodatkową, zainteresowaną Twoim produktem / sklepem grupę nabywców.
3. Jakie są ograniczenia?
- Kierując się dewizą lekarzy - przede wszystkim nie szkodzić. Kwalifikując biznes do współpracy nie działamy na zasadzie nieuczciwej konkurencji. Tzn. jeżeli sprzedajesz produkty, które już reklamujemy u innego z naszych klientów, nie będziemy mogli rozpocząć z Tobą współpracy , lub będzie ona ograniczona tylko do oferty nie pokrywającej się.
- Drugim aspektem jest budżet. Minimalny wymagany do uruchomienia kampanii to 1000 euro lub 5000 zł na miesiąc. Mniejszy budżet nie dyskwalifikuje z podjęcia współpracy reklamowej, ale nie ma możliwości skorzystania z Audience Sharing.
- Audyt sklepu - przed przystąpieniem do jakichkolwiek działań reklamowych musimy upewnić się, że Twój sklep działa na 110% jego możliwości. Produkty muszą być zgodne z naszą polityką jakości, proces zakupowy prosty a metody wysyłki i płatności łatwo dostępne dla klientów. W razie potrzeby pomożemy we wprowadzeniu niezbędnych zmian. Lubimy pracować na sklepach Shopify i Woocommerce ze względu na stosunkowo dobre integracje z narzędziami analitycznymi ale zajmiemy się każdym systemem, jeżeli będzie wystarczająca ich zgodność z ekosystemami reklamowymi.
- Ostatnią z rzeczy jest umowa. Minimum 12 miesięcy dla Audience Sharing. Jest możliwość skorzystania z 30 - dniowego okresu próbnego. Dzięki temu, zobaczysz jak działamy i jakie wyniki osiągamy. W okresie próbnym dajemy Ci tylko bardzo niewielką grupę odbiorców, ale wystarczającą, aby pokazać próbkę tego co Cię czeka. W zależności od branży, możemy ustalić zwrot z wydatków (ROAS) na poziomie od 300% do 1000%.